Gdańsk - 3 Chmielna
W naszej ofercie m. in. : Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Płatności bezgotówkowe są możliwe, ogrzewanie, sklep na miejscu, jazda na rowerze, piesze wycieczki, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, parking, klub nocny / DJ, monitoring wokół obiektu, Możliwe wystawienie faktury, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, prywatny parking, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, winda, piesze wycieczki, transfer, puby, pokoje dla alergików, kawiarnia na miejscu, kajakarstwo, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, parking na miejscu, bezpłatne Wi-Fi, transfer (dodatkowa opłata), Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), pokoje dla niepalących, restauracja, dostęp za pomocą kluczy, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, muzyka na żywo, transfer lotniskowy, Wi-Fi, dostęp do Internetu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, dostawa artykułów spożywczych, parking w garażu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Downtown Apartments Granaria Premium Riverside & Parking o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 65 mkw);
Apartament typu Suite 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 łóżko pojedyncze, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 68 mkw);
Apartament 5 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 68 mkw);
Apartament 5 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 68 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne - 60 mkw);
Apartament 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 62 mkw);
Apartament typu Suite 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 45 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Downtown Apartments Granaria Premium Riverside & Parking, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2854004